Twoje zamówienie doręczymy kurierem bezpośrednio do Twojego domu lub pod inny adres wskazany w trakcie składania zamówienia.
Jeżeli produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie, zamówienie otrzymasz w terminie od 7 do 21 dni (średnio do 14 dni).
Jeśli przy produkcie widnieje informacja o oczekiwaniu na dostawę produktu do magazynu (Produkt dostępny w ciągu: x tygodni), czas dostawy ulegnie wydłużeniu zgodnie ze wskazanym terminem.
Koszty wysyłki zależy od wybranej formy dostawy i płatności – zgodnie z poniższą tabelą:
W razie dodatkowych pytań lub chęci zmiany adresu po złożeniu zamówienia, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem (22) 24 31 331 (od pon. do pt. w godz. 9-17) lub drogą mailową: biuro@web-sale.pl.
WYMIANA I ZWROT
Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku zwrotu całego zamówienia, należy również zwrócić prezent.
Dołącz wypełniony formularz zwrotu do paczki lub wyślij go do nas drogą mailową na adres biuro@web-sale.pl.
Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć paczkę z towarem – zachęcamy do ponownego użycia opakowań, w których dostarczyliśmy Twoje zamówienie.
Zwracany towar odeślij na adres:
Websale/Afibel
ul. Wilcza 12b lok. 2
00-532 Warszawa
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Afibel przesyłki ze zwrotem towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Zwrotów dokonujemy w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu lub w formie przekazu pocztowego na adres zamieszkania.
Pobierz: Formularz zwrotu towaru
Dodatkowe informacje:
W przypadku chęci wymiany zwracanych artykułów na inny rozmiar, kolor czy produkt, prosimy o zaznaczenie takiej opcji w formularzu zwrotu lub skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem (22) 24 31 331 (od pon. do pt. w godz. 9-17) w celu złożenia nowego zamówienia.
Zamówienie z wymianą jest traktowane jako nowe zamówienie, dlatego w pierwszej kolejności Afibel zwróci środki za odesłany towar, a następnie wyśle do Ciebie zamówienie-wymianę. Doręczenie odbywa się zgodnie z ogólnymi zasadami dostawy zamówień w naszym sklepie.
Jeżeli zdarzy się, że otrzymane przez Ciebie zamówienie jest niekompletne bądź towar posiada wady fabryczne lub uległ uszkodzeniu w transporcie, niezwłocznie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem (22) 24 31 331 (od pon. do pt. w godz. 9-17) – wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie sytuacji.